Strony

poniedziałek, 16 marca 2020

Umysł.

Obraz może zawierać: 1 osoba, siedzi i ekran


,,(…) uczyń swój umysł czystym i nieskazitelnym. Tak naprawdę ja nie wpadam w złość, nie mam ego i nigdy nie oszukuję, ani nie okłamuję ludzi. Nie pojawiają się u mnie takie stany, ponieważ oczyściłem swój umysł. Gdy instruuję was jak macie zarządzać, potrzebuję być stanowczy, ponieważ musicie dokładnie wykonywać swoje obowiązki, nieprawdaż? Muszę was oczyścić, abyście mogli spełniać swój obowiązek we właściwy sposób. Pragnę wszystkich was doskonale oczyścić, ale wy zawsze jesteście pokryci jakimś brudem. Każdego dnia kąpiecie się, namydlacie ciało, myjecie włosy szamponem i używacie perfum, ponieważ chcecie dobrze pachnieć. Każdego dnia się myjecie, a jednak każdego dnia znowu stajecie się brudni. Czy możliwym jest usunięcie tego brudu raz na zawsze? Nie. Dlaczego? To ciało tak zostało stworzone. Zostało tak ukształtowanie, abyście zrozumieli, że jest ono nietrwałe i składa się z zanieczyszczeń. Jednakże ja nie przyszedłem po to, aby oczyścić wasze ciała –ja proszę was, abyście skoncentrowali się na oczyszczaniu umysłu”.
- Swami Premananda



,Czy będziesz żył 100 lat? Nie. Widzisz, w rozmowach zawsze mówimy „moja rodzina, moi znajomi, moi bracia, moje siostry”. A tak naprawdę to wszystko jest kłamstwem. Ten świat jest fałszywy. W obecnym świecie, gdy nie masz pieniędzy, nikt nie będzie się tobą przejmował. Taki jest ten świat. Jeśli Twoi rodzice mają pieniądze, ludzie będą ich szanować, ale jeśli nie są zamożni, nikt nie okaże im szacunku, ani nie będzie myślał o nich w pozytywny sposób. Dzisiejszy świat kręci się wokół tego złudzenia”.
- Swami Premananda



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...