Strony

czwartek, 27 czerwca 2019

Eileen Caddy ,,Szept Boga”


Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie stoją, chmura, niebo, ocean, na zewnątrz i przyroda




Pozwól Mi pracować w tobie i poprzez ciebie, abym sprowadzić mógł Królestwo Swoje.
Niechaj wizja nieskończoności Mej miłości, bezgranicznej obfitości Mojej, niezliczonych Mych cudów i chwały Mojej nigdy nie opuszcza twej świadomości.
Utrzymuj w umyśle swym wizję Nowego Nieba i Ziemi Nowej, Mojej woli, która właśnie się ziszcza.
Utrzymuj wizję pokoju i wszechogarniającej harmonii oraz dobrej woli wobec wszystkich.
Utrzymuj wizję rozległych ziem, gdzie Miłość panuje i Pokój.
Czyń wszystko, by wizja ta nigdy nie zgasła, lecz trwała nieprzerwanie, aż zakorzeni się w tobie po wieki.
I mógł będziesz sprowadzić ją na ziemię.
I kontemplować ją będziesz w Imię Moje wraz z braćmi swymi.
Pamiętaj, im bardziej wyrazistą, im jaśniejszą stworzysz wizję, tym szybciej się ona urzeczywistni.
Dziękuj Mi teraz, gdyż oczy twoje otwarte będą i wiedział będziesz, co czynić.
A zatem idź i czyń, co czynić ci dane, nie myśląc o tym więcej.
- Eileen Caddy ,,Szept Boga”




Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba


Jak posiejesz, tak zbierzesz.
Nie są to jedynie puste słowa, lecz prawo Moje.
Jeśli nimi żyjesz i wprowadzasz je w czyn, przekonasz się o ich cudownej mocy.
Zobaczysz, że jak tylko zaczniesz dawać, co posiadasz, zwrócone ci to będzie po wielokroć. Niczego się nie lękaj, niczego dla siebie nie zatrzymuj, lecz dawaj i dawać nie przestawaj.
Powiadam ci, serce otwarte i hojne przyciąga ku sobie jedynie to co najlepsze.
Niechaj serce twe będzie przeto zawsze szczodre i dla innych otwarte.
I dziel się, i bądź hojny w wiecznie obecnym duchu miłości i radości dawania.
Nie czekaj, aż ktoś prosić cię będzie o dary, lecz z sercem radosnym obdarzaj obficie z własnej woli.
A czyniąc tak, patrzeć będziesz, jak dary twe doskonale wpasowują się w całość, znajdując zawsze kogoś, komu potrzebny jest właśnie twój podarunek.
- Eileen Caddy ,,Szept Boga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...