Strony

środa, 25 sierpnia 2021

„Umyśle, dlaczego nie wierzę w siebie?”

Może być zdjęciem w zbliżeniu przedstawiającym 1 osoba i niebo

 „Umyśle, dlaczego nie wierzę w siebie?”

Twój umysł odpowiada: „Cokolwiek robię, jakiekolwiek działania podejmę, wydaje mi się, że nigdy niczego nie robię, jak należy i zawsze kończy się porażką. Dlatego nie mam wiary w siebie. Starałem się nawet o pracę i nie udało mi się jej dostać. Cokolwiek robię, najwyraźniej mi nic nie wychodzi. Dlatego jestem zły na siebie”.
Na to umysł odpowiada znowu: „Bądź cierpliwy. Jeśli chcesz coś osiągnąć, musisz mieć wiarę w siebie. Aby to osiągnąć, potrzebujesz odrobiny cierpliwości. Ponieważ straciłeś wiarę w siebie, nie potrafisz niczego robić śmiało. Kiedy tracisz odwagę, jak mogę pomóc ci znaleźć pracę?”
Musisz mieć wiarę w siebie, w Boga w sobie. Innymi słowy, wiarę w jeevatma paramatma. Boska dusza w tobie to jeevatma, a boska dusza, która jest wszędzie to paramatma. Wierzysz w paramatma, ale nie wierzysz w jeevatma. Dotychczas słuchałeś tylko tego, co mówią ci ludzie, a oni mówią ci tylko, żebyś miał wiarę w paramatma a więc tak właśnie żyjesz, ale musisz mieć też wiarę w jeevatma!”
- Swami Premananda

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam was kochani, Jam Jest Kryon

  Witam was kochani, Jam Jest Kryon ze służby magnetycznej. Wsłuchajcie się w szelest wiatru i szum morza. Te rzeczy powinny was napełnić ...